Totalul afișărilor de pagină

luni, 21 februarie 2011

Pärnu

A urmat Estonia, ultima deplasare din 2010.
Am aterizat la Talin (sau Tallinn, pentru a fi mai usor de gasit cu google) dupa o intarziere semnificativa in Praga. Ningea infernal...
Am ajuns exact cand cei de la biroul de inchiriat masini se pregateau sa inchida. Au stat sa-mi dea masina si sa-mi raspunda rabdatori la intrebarile mele:
-masina are cauciucuri de iarna? - "cauciucurile de iarna sunt obligatorii in Estonia"
-antena pentru radio are masina? - "!? antena este pe masina" (nu intotdeauna, mi-am zis eu in gand, ca doar o patisem)
-care este starea drumurilor? - "drumurile sunt curate (fara zapada) dar alunecoase, asa ca aveti grija".
Am ajuns in Pärnu, seara si am aflat in curand ca este bine sa vizitezi localitatea vara si nu in Decembrie cum am facut-o eu. Pärnu este situat pe litoral fiind foarte animat vara.
Pe durata vizitei mele temperaturile au fost in jurul valorii de -10 grade C. Acesta este motivul pentru care nu am facut poze si pentru care nu am vizitat Talin in dimineata plecarii.
De fapt am facut o poza de la fereastra camerei de hotel:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu