Totalul afișărilor de pagină

luni, 10 ianuarie 2011

Dole

Ajuns la hotel, dupa formalitatile de cazare am negociat cu receptionerul gasirea unui taxi pentru a doua zi dimineata pentru a ajunge in centru, unde aveam treaba si apoi pentru a urmatoarea zi, foarte de dimineata pentru a ajunge la gara.

In dimineata urmatoare a venit o masina care m-a dus si mi-am rezolvat treburile.
Am vizitat putin centrul vechi (cred) al orasului:






A propos, am citit o carte (The Pillars of the Earth scrisa de Ken Follett) care are ca personaj central o catedrala, de fapt construirea ei. Asa se explica fotografiile cu cladiri vechi pe care le veti vedea aici.

Dupa plimbare am mers si am mancat la restaurantul celei care ma ajutase cu o seara inainte. Mancare buna, vinul bun (atat cat ma pricep eu), atmosfera placuta, majoritatea clientilor se cunosteau intre ei. Eu eram intrusul.

Pentru a ajunge la hotel am sunat taximetristul care m-a adus in oras dimineata. Mi-am slefuit fanceza si m-am facut inteles. Nu a putut veni el dar a timis un coleg.
Acesta auzind ca a doua zi am nevoie de taxi, mi-a zis senin: "maine suntem in greva". 
"Dar la 05:30 trebuie sa fiu la gara!" (asta am fost eu). El: "s-ar putea sa ai noroc, greva incepe la 9".
Am avut noroc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu