Totalul afișărilor de pagină

marți, 4 ianuarie 2011

De ce?

Salut,

La Multi Ani!

Gata! M-am hotarat! Incep! 

Prima "postare" incearca sa raspunda la intrebarea din titlu.
Iata enumerarea motivelor pentru care incerc sa patrund intr-o lume in care nu credeam ca voi pasi.

 Motive:
  • trebuie sa-mi dezvolt abilitatile de a alcatui o compunere, domeniul in care lucrez se bazeaza, precum multe domenii din ziua de astazi, pe comunicare. O enumereare precum cea de aici este utila dar nu intotdeauna suficienta asa ca voi incerca sa dezvolt. (poate reusesc sa dezgrop invataturile primite la orele de "dezvoltarea vorbirii") :-)
  • in ultimul timp am calatorit destul de mult si am ales blogul ca o varianta de a povesti intamplari de calatorie, (unele haioase, din altele am avut de invatat)
  • e mult mai usor decat daca m-as apuca sa scriu un jurnal si
  • il am tot timpul la indeamna. (folosesc gadgeturi)
  • e bun cand te lasa memoria... (cum il cheama pe neamtul ala?)
Nu vor fi postari zilnice, stai linistit/a!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu