Totalul afișărilor de pagină

vineri, 15 aprilie 2011

UK...volan pe dreapta si tot tacamul

Dupa cateva incercari (escale pe aeroportul Heathrow) iata ca a venit vremea sa trec si de granita. Tinta a fost Slough, dar cum nu sunt multe de vazut acolo, am dat o tura si prin Windsor, fotografiile de acolo sunt. Surprinzator, vremea (fiind vorba de Anglia trebuie sa vorbim si despre vreme, nu?) a fost buna, doar cativa stropi de ploaie.

Si, da, am sofat in UK. E haios, incepand cu faptul ca initial ai tendinta de a te urca in locul pasagerului, continuand cu faptul ca iti cauti centura de siguranta pe partea schimbatorului de viteza...samd. Dar, m-am descurcat, am supravietuit si nu am lovit nimic, nici macar un gard sau o masina parcata. :-)













 Pisica regala, probabil :-)

Steagul era in varf de bat, deci mamaita era acasa. Dar deoarece nu mi-am anuntat vizita dinainte, nu am sunat la usa. Am 7 ani de acasa :-)
 Cel mai interesant mod de a privi castelul!
 ...sau daca nu te intereseaza castelul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu